Pagina's

vrijdag 11 maart 2011

Weer een award gekregen

Weer een award!  Herman Versteeg schreef dit,
Greet omdat ze altijd op de fiets naar de AWD gaat om mooie beelden vast te legen van de AWD ik vind dan heb je wat over voor je Bobbie natuur fotografie.
Greet gefeliciteerd.
Ja en dan is het de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 3 tot 5 andere bloggers.
Nou ja, bij  het vòrige award schreef ik dat eigenlijk alle mensen met een blog de award verdienen, ik ga om te beginnen maar het lijstje af van mensen die ik volg, tenminste!!!!
Deze award is een leuke opsteker maar ik begin wel mijn bedenkingen te krijgen.....
.......... het lijkt een beetje op een kettingbrief!!!
Steeds 3 tot 5 andere bloggers nomineren, dan komen er op den duur wel heel veel blog`s in aanmerking voor een award......!
Ik ga het ineens minder leuk vinden omdat er ook best veel werk aan zit dat weer ten koste gaat van het echte bloggen en bezig zijn met mijn eigen foto`s.
Je bent zò een uur bezig met knippen en plakken, berichtje`s sturen, motiveren e.d.
Ik vraag mij af of ik hier alleen in sta.
Vòor ik verder ga met nomineren wil ik eerst weten hoe jullie hier over denken, wordt vervolgd dus.

Kreeg ik toch wèèr een award!

René schreef dit bij de reactie`s.
PS: Je krijgt van mij de BestefietstervandeAmsterdamseWaterleidingDuinenAward!
Ik heb er een plaatje bij gezet want ik vind het een sùper leuke award en deze hoef ik niet door te sturen!!!



Ik ontving Zondag 13 maart weer een liebster blog award van Jolanda
Binnenkort zal ik een paar mensen andere mensen blij maken met een award

13 opmerkingen:

  1. Hoi Greet,
    Leuk natuurlijk als je een award krijgt, of eigenlijk als je er een leuke motivatie bij krijgt. Maar omdat je er zelf 3 tot 5 moet uitdelen is het als een zich verspreidende olievlek. Inderdaad het idee van een kettingbrief. En dan kun je inderdaad doorgaan totdat iedereen er een of twee of een hele stapel heeft.
    Fijn weekend, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Greet, het idee van kettingbrief kwam bij mij ook op, dus aanvankelijk stond het me even tegen. Maar toen ik na lang nadenken ging nomineren kreeg ik er toch plezier in, het is zo leuk om iemand in het zonnetje te zetten.
    Nu wil het geval dat ik ook twee awards kreeg, maar ik laat het gewoon bij drie nominaties.
    Dat zou ik in jouw geval ook doen, tenzij je iemand weet die je beslist graag onder de aandacht wilt brengen.
    En verder?? geniet ervan dat je wordt uitverkozen!

    Fijn weekend Greet!

    Lieve groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Greet
    Ook ik heb het bij drie nominaties gehouden..
    Zoals je al schreef..Er gaat veel...heel veel tijd in zitten..En daardoor heb ik in mijn geval niet de tijd om te reageren/kijken bij anderen..
    Nu heb ik de laatste tijd toch al moeite om iedereen te beantwoorden..
    Gewoon omdat Wandelen/Blog maken/Werken/Sporten/sociaal leven/voetbal kijken en een gezin...Al heel veel tijd opslokt!
    Dus het is geen onwil..
    Maar gewoon tijd gebrek :)
    Gefeliciteerd met je Awards Greet..
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kettingbrief of HOAX, zoals je wilt.
    Je ziet ze overal verschijnen, maar toch is het leuk om de redenen van nominatie te lezen.
    Wat maakt het uit of het niet echt is, het streelt hoe dan ook een beetje je ego.
    Gewoon meespelen, Greet!

    O en by the way: De nominatie is je gegund. Ook ik kijk altijd met veel plezier naar je tripjes en de manier waarop je deze beschrijft en in beeld brengt. Net als bij het blog van Loes, blijft dat iedere keer weer boeien.
    Uiteraard niet te vergeten de kwaliteit van je foto's, daar is het mij persoonlijk in eerste instantie om te doen. Ze zijn top!

    Groetjes,
    René

    PS: Je krijgt van mij de BestefietstervandeAmsterdamseWaterleidingDuinenAward!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Súper die award van René!!
    Wat heb je er een leuk plaatje bij gevonden, het is net jouw fiets met de mand van Saartje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je Awards Greet
    je hebt hem verdiend.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vroeger toen ik nog elders blogde, zette je een banner op je blog met de mededeling dat je geen Awards, Knuffels, Zonnetjes etc. wilde ontvangen. De meeste van deze 'prijzen' zijn bedoeld om de eigen site te promoten.
    De gedachte om sites die je aanspreken en die relatief onbekend zijn in het zonnetje te zetten is best leuk, maar het verspreidt zich als een olievlek, waardoor het effect verloren gaat. Je kunt ook gewoon, zoals bijv. Henk (bossie) doet, een site, waarvan je vindt dat hij meer aandacht verdient vermelden en linken in je blogs. Want eerlijk gezegd, met maar weinig volgers (ik ben niet zo'n heel erg fanatiek blogger) zit je toch al gauw met de nominaties in je maag... iedere blogger die je kent heeft al minimaal 1 Award ontvangen en dan moet je dus op zoek gaan naar nieuwe blogs.... ik ga toch liever nieuwe mosjes zoeken ;)
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals gefeliciteerd!
    Super gaaf en dik verdiend, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsja het is een ketting als je het zo ziet en ik denk ook dat je niet blij word als je er een paar krijgt.
    maar als je nou gewoon de award in dank aanvaard en zelf bepaald of je hem door wil gwven of niet.....zou toch ook kunnen !?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Greet.
    Je blog is altijd leuk om te lezen en er staan mooie foto's bij dus de award is verdiend.
    Groet Arjen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd Greet; als er iemand dit verdiend ben jij het.
    en die fietsindeawd...etc award is echt superleuk; leuk plaatje ook,
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Greet, Gefeliciteerd met je award! Je maakt altijd leuke blogs om te lezen en daarbij hele mooie foto's. Zeker verdiend dus!
    groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind deze award ook niks het gaat te snel als je dit 1 x per jaar of zoiets zou doen is het leuk maar als je een beetje snel een ander nomineerd kan je per dag 3 awards krijgen
    nee sla my maar aub over
    ps het idee is leuk maar daar blijft het bij
    tot morgen
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke reactie`s op mijn blog.
Ik waardeer erg dat je de tijd hebt genomen om iets te schrijven.
Groetjes Greet